2015. november 6., péntek

Tepertőkrém + Blogkóstoló 25. forduló



Mostanában sajnos egyre kevesebb időm jut a blogra, és a különböző bloggerek közti játékokról is lemaradtam, de a blogkóstolóról már nem szerettem volna, ha jelentkeztem. Sherpa blogját sorsolta ki nekem Andi-XSara, a blogkóstoló ezen fordulójának háziasszonya, és miután jó alaposan átnéztem a blogon szereplő finomságokat, a tepertőkrém mellett döntöttem. Egyrészt mert nagyon szeretjük a tepertőt, gyorsan elkészíthető, ami nem elhanyagolható a mai rohanó világban, valamint mindig jól jön egy újabb ízvilágú kence reggelire. :) 
Nekünk nagyon ízlett, ajánlom nektek is kipróbálásra! 

Hozzávalók:

- 20 dkg darált tepertő
- ízlés szerint 1-2 gerezd áttört fokhagyma
- 1 kisebb fej lilahagyma
- 1 ek ketchup
- 1 ek majonéz
- 2 ek puha vaj
- só, bors, fűszerpaprika ízlés szerint

Elkészítés:


Az elkészítése nagyon egyszerű. :) A hagymát megpucoljuk, majd kisebb darabokra vágjuk. Nem kell szeletelni vagy kis kockákra vágni, mert a botmixer majd úgyis pépesíti.
Egy magas falú edénybe teszünk minden hozzávalót, majd a botmixerrel addig turmixoljuk amíg krémes állaga lesz. Ízesítjük sóval, borssal és kevés fűszerpaprikával, majd alaposan elkeverjük.

Fogyasztásig hűtőbe tartjuk, majd kenyérre kenve fogyasztjuk.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta krém, egy kis turbózás egyáltalán nem ártott neki:)

    VálaszTörlés