2011. október 15., szombat

Citromos és rozmaringos csirkemell csíkok


 Hozzávalók:

- 1/2 kg csirkemell
- 2 citrom reszelt héja
- 1 citrom leve
- 2 tk örölt rozmaringpor
- 1 ek só
- 2 ek olivaolaj

Elkészítés:

Megmossuk a csirkemellet és felvágjuk 2x6 cm-es csíkokra.

A sót, rozmaringport és a reszelt citrom héját egy tálikóba tesszük és összekavarjuk. A csirkemell csíkokat beleforgatjuk majd a citromlével elkevert olívaolajjal meglocsoljuk és kb. 30 percig állni hagyjuk (szerintem minél több időt hagyjuk annál finomabb lesz). Én addig hagytam amíg elkészítettem a köretet.

Ezután egy teflonserpenyőben olaj nélkül kb. 5 perc alatt megsütöttem.

Rizzsel és mexikói zöldségkeverékkel tálaltuk.

Ilyen egyszerű, de annál finomabb vacsoránk volt a tegnap. :)

4 megjegyzés:

  1. Valóban egyszerű, de nagyon finom étel:)Nagyon szeretem a citromos csirkét, a rozmaring meg nagyon passzol hozzá.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finom lehet. A tálalás valahogy cicikre emlékeztet, bocsi... ;DDDDDD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a tálalásod! Már csak a látvány miatt is kérnék belőle ;))

    VálaszTörlés
  4. Ezt ahogy van , most azonnal felzabálnám, annyira kívánatos!

    VálaszTörlés